VFU

Sitter här och väntar på att åka iväg till Valbo..Är ju där ute jag har min praktik..Fast att jag har varit med om detta flera gånger förr, så har jag som ett litet pirr i magen..De var så längesen man använde sig av sin kunskap med eleverna..tänk om jag har glömt bort, fast de borde väl sitta i benmärgen, åtminstone lite..eller?!? Och resten är de väl tänkt att jag ska öva mej på nu...Förstår inte att de bara e den här terminen kvar, inte ens fyra månader...Jisses!!
Ska ev, få gå med en annan handledare den här praktiken..hon som jag har har inte några egna klasser längre, utan är bara resurs i mindre grupper..Jag funderar på att be om att få vara i en 1-3, de är något jag alltid velat...och de borde väl passa bra nu, när de ska lära sig allt från början.. Jag hoppas de går att ordna!!

Tittade på resor igår...Hittade billig till Cypern med namngivet hotell..blir under 3000 med transfer och allt...har vi tiden och har vi pengarna?!? Men de kan vara de här som min kropp behöver, efter de här senaste månaderna...de kan vara skönt att göra något tillsammans, bara jag och min älskling!! Vi två!! ;0)

Nepp, dags att styra bilen till Valbo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback