Vad händer en fredagkväll då?

Då var de fredag idag då...känns lite konstigt med tanke på att det var söndag igår...hmmpf...näe inte riktigt kanske, men jag hade en söndagsdag..kan bero på att de var utgång i onsdags som de kändes som helg. För första gången på länge var jag inte bakis igår..haha..undrar jag vad de beror på...kanske kan de bero på den där Lambon som Lisa gav mig efter middagen i onsdags..Jaa jag tror bestämt att det beror på den!! Men vad gör väl de då, de var en ära att bli tilldelad en Lambo.. För er som inte hänger med nu, så hade Supern0llorna ordnat en tackmiddag åt oss som tack för N0llningen! Och två av Supern0llorna var från min grupp, den tredje från Simons och den fjärde vet ja faktsikt inte..sorry! Ialla fall så fick jag en Lambo av Lisa, som tack för N0llningen, så fick jag och Mia ett tack av Markus och så fick jag ett tack av Oscar också, så det kändes verkligen som jag gjort min uppgift under N0llningen..det är alltid trevligt att bli uppmärksammad..=) Så TACK till er!! =)

Ikväll vet jag inte vad som händer..Mer än att jag ska åka in till Sandviken nu och lämna in ansökan till Göranssonska så kanske man får 4600 på kontot under hösten.. Och så ska ja hämta hem lilla voffsen som sovit hos mamsen sen i tisdags..hon ville ju så gärna ha honom så visst fick hon de..och sen vet ja inte vad som händer..blir väl till att softa på soffan!! Så ska ja kika på första avsnittet Greys, från säsong 4! Den som började visas i USA inatt...jag som inte kan hålla mig...aj aj!!

Har pluggat uppsats med Sandra idag, och nu kan vi ta helg med gott samvete, har gått riktigt bra..Vi har pluggat 4 dagar den här veckan, och skrivit 5 sidor, plus läst nästan all litteratur vi har (11 böcker) Så vi e stolta, ja vi e riktigt stolta!! Vi e såå duktiga..haha!!

Näe nu ska ja till Viken! Puss på er och ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååå Greys!! Vill oxå se. Måste fixa det jag med :-)
Vad duktig ni är med uppsatsen!! Jag blir så avis *suck* Måste ta tag i allt på riktigt, jag är nog lite för slö av mig... haha, inget nytt.
Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback