Utmattad?!?!

Gnolande värk i kroppen och orkar inte ha ögonen öppna...
Mm de är jag just nu de..Vet inte vad de är för fel på mig...trodde att jag var på väg att bli sjuk..men jag har inte nå feber eller nåt sånt...utan när ja kommit hem från praktiken har jag varit så trött att jag varit tvungen att lägga mig.. Igår när jag åkte hem kände jag redan i bilen att jag blev alldeles matt i kroppen...kom hem, la mig i sängen vid fyra, somnade och vaknade av att Linda ringde och väckte mig kvart över sju...upp och la mig i soffan och somnade typ igen...behövde massa filtar för jag frös som en tok, och de värkte i kroppen...gick o la runt elva...vaknat fyrtio gånger inatt...bestämde mig för att de inte blir nå praktik idag..och sen sova ja till 12...och ändå mår jag fruktansvärt dåligt fortfarande... Så fort jag tänker på saker som måste göras, får jag panik...suck! Jaja, de blir väl bättre så småningenom, men skulle ju vara skönt och veta vad de beror på..om det beror på att jag inte vart ledig på hela sommaren, supit i två veckor och sen upp på praktik...kan ju kanske bero på de....Har jag gått in i väggen...näääe de tvivlar jag starkt på... Jaja, som allt annat..de löser sig!! De gör de alltid! =)

En utlandsresa skulle nog sitta fint...tror jag...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, den är inte skön.. Får se hur det går när det är dags att gå ut. Den där utmattade känslan känner jag igen.. Även fast det bara är att sitta och lyssna varje dag så är jag lika död i kroppen för det när jag kommer hem, slut i huvet. Sen är den "lyckliga" höstförkylningen på ingång. Suck. Vill ju träna! Hoppas din praktik blir mkt givande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback