Tröttare än tröttast!

Trots att jag inte ens träffat några barn idag, så är jag så trött som man alltid blir efter en praktikdag! Satt i och för sig och lyssnade på en föreläsning i stort sett hela dagen, så de kanske inte är så konstigt att man är trött... Men föreläsningen var den bästa hittills tror jag!! Tänk om högskolan kunde ha sådana föreläsningar, då skulle de vara värt att gå på dom också!! Den här idag handlade ialla fall om betyg och bedömningar, mycket mycket lärorik och som sagt, något som alla blivande lärare har nytta av... Och om Sofie sitter och lyssnar på en föreläsning mellan 8.30 och 16.00 så då måste den ju bara vara bra...=)

Somnade ialla fall på soffan efter maten, eller i sängen rättare sagt, gick och la mig och skulle mysa med Nemo, men jag deckade!! Märkte inte ens när Simon åkte till träningen!

Nu ska jag slappa lite framför tv:n...synd bara att de bara var skit på den...

Faan va kallt de har blivit föressten...nu står de inte på förrän snön kommer...men kanske en sväng till solen först...kanske kanske kanske..;0) ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback