Sick Sick Sick

Ska de aldrig aldrig aldrig ge med sig eller... Fyy faan va ja hatar att vara sjuk...Skulle ha praktik idag igen och hålla lektioner och grejjer, men de går inte när man låter och mår såhär...har hostat sönder halsen, kroppen värker, öronen värker, bihålorna osv... Men ingen feber, närå och inget snor... Kan de inte bara bryta ut så ja blir rejält sjuk och sen är det borta...istället för att gå och vara halvdålig i över en veckas tid...vissa dagar tror jag att jag är frisk, för att vakna upp på morgonen o inte kunna prata...Damn! Jag hoppas de går över snart ialla fall...Har skola imorrn och de skulle jag verkligen behöva gå på...men sitta där och få hostattacker..inte bra, inte bra!

Måste ner på stan idag också och hjälpa honom med present till Elin...;0) Hihi!! På onsdag så bruden!! Då blir du stora tjejen!!

En anledning till att jag aldrig blir frisk kanske är för att jag aldrig tar de lugnt..måste ner på stan idag, press över plugg hänger som ett svart moln över mej, skola imorrn, moster fyller så kalas på kvällen i viken, praktik på onsdag, Elin fyller så kalas på kvällen i Viken, skola på tosdag till 16, mamma kommer på kvällen, praktik på fredag...inflyttningsfest lördag.... Å jösses, jag måste nog ta hand om mej själv..men hur när...

Lyssna på den här Sorglig, men så jävla bra!! Har laddat hem ett album nu, han e ju grym!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jadu, fin låt! Hoppas att ni får tag på en resa nu då, så att ni får komma iväg och bara ta det lugnt! Kram påre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback