Portföljexamination

Ja, nu har jag suttit här och gått igenom mina pärmar med papper från högskolan. Vad mycket saker man har gjort men som man helt har glömt bort..pinsamt...hittar ju en massa saker som jag kommer ha användning av sen. Jag måste fasingen ta och sortera i ordning litegrann bland alla papper, anteckningsblock och allt på datorerna!! Illa när man har saker på två datorer också! Jaja.. Hur som har jag ialla fall suttit och tittat igenom punkterna som ska göras till examinationsportföljen (för hela lärarutbildningen) och jag har så gott som alla punkter klara tror jag. Om inte så kan jag få ihop det med hjälp av arbeten jag gjort under utbildningen, så nu känner jag mig äntligen lite lugnare igen!! Men jag har fortfarande ångest för praktiken..man blir ju alltid så trött..men men, när ja väl kommer dit så tycker jag nog det är skoj trots allt. De var ju ändå över ett år sedan jag var där sist...fast de är väl de som gör att ångesten kommer också...man har ju glömt allt man gjort..och nu har ja två veckor innan jag är färdig lärare..man skulle ju ha velat haft hela terminen..jaja...man kanske kan lägga in ett gott ord så man får komma och vikariera där i höst...=)

Imorrn på praktiken är det föreläsning/kurs som gäller. Fast de kan nog bli intressant..om betyg och betygssättning...


Jag är hungrig!! Ge mig mat!!!
Simon skulle köpa en couscous sallad åt mig
Men han glömde..:0(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Roligt att höra från dig!! Ja det lät som eran sittning var helt perfekt, vilken smaskig mat!! Var det mkt folk när andra fick komma också, eller hur var det? Imorn börjar allvaret, upprop. Sen är det intr. vecka, så ganska lugnt. Vi (undersk.) läser med sjuksk. hela första året, så ska bli skoj. Folket härnere är verkligen mer "kontakbara" än hemma, så skönt. Hur blir det med jobbet? Lycka till med skolan sista terminen :D Kramar

Postat av: Mia

Hej du! Jag måste också ta tag i den där jävla portföljen! Men det får nog bli nästa vecka, den här veckan vill jag inte ha nå mer att göra, har tillräckligt redan =) Nu har jag och Linda iaf gjort klart våra första två uppgifter, nice! Hörs då! Pusskram!

2007-09-11 @ 13:03:24
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback