Plugg plugg plugg

Idag har jag inte gjort mycket annat än pluggat... började med föreläsning imorse...som jag och Sandra smet från, för att istället sätta oss med ex.arbetet..nu börjar de hända saker och vi träffade vår handledare idag, som tyckte att vi fått tag i jättebra litteratur och att det verkade som att de skulle gå bra för oss..hon var även nöjd med vår forskningsfråga..så nu tar jag tillbaka alla sura miner jag hade ett tag...hon kanske hade såna dåliga dagar tidigare som jag brukar kunna ha ibland... Jag och S kom ialla fall fram till en massa, och nu är vi på gång på allvar...känns bra!!
Gick ner på stan för att skaffa mej en ny kalender, så jag kan skriva upp vilka dagar vi kan plugga..haha..;0) och sen hem för att fortsätta pluggandet...har suttit med examinationsportföljen hela eftermiddagen..nu orkar jag inte mer..men jag måste verkligen ha klart de papprena som Christina ska skriva under ikväll så ja kan ta med dom imorrn...
Nu när man sitter och kikar så kommer jag fram till hur mycket grejjer jag egentligen har gjort..men va lite ja kommer ihåg av det...måste ta och skriva ut allt och sortera i pärmar..för en del kommer jag säkerligen att ha nytta av...
Näe nu blir de tv:n en stund, så att jag blir lite piggare..kanske...

Ha de så fint!!


Kommentarer
Postat av: Becca

Kul att höra att det gick bra idag! Det var nog mitt lycka till som hjälpte ;)

2007-09-18 @ 18:37:43
Postat av: Hanna

Affe väntar på bus :)

2007-09-18 @ 19:14:01
Postat av: Sophy

Becca: Haha, de tror ja också att de var! =)
Hanna: Ja vi får ta och styra upp det nån dag tycker ja!

Postat av: Thyran

Hellloiie!
Tänkte bara höra lite med dej, förut hade ju du lagt upp bilder på tapeterna som ni ville ha. Vilken sida hittade du dom på ? :) Kramkram!

2007-09-19 @ 10:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback