Myskväll blev utekväll!

Gårdagkvällen skulle spenderas tillsammans med Mia, Hanna och Becca här hemma.
Planerna var en lugn hemmakväll med fajitas och kladdkaka!!
Till en början, typ en timme, gick det bra...
Ända tills Johan undrade om vi ville dricka lite vin..
Tetran fanns här hemma, plus en vinare, som egentligen var en present..haha
Plus Fernet och Lakris shots, och SingStar
Kvällen blev inte så lugn som vi tänkt oss, och det slutade även med att grabbsen var med oss..
Strax före ett gick vi mot Hangan och vi var väl där i kanske 40 minuter
Sen fick vi för oss att vi skulle gå hem till Johan, jag, Simon, han och Becca...
Där blev de vin. När den var slut gick vi över gården till Becca och tog hennes vin, och Passoa..=)
Hade en riktigt trevlig natt där, med popcorn och massa skoj o flum!! Bästa efterfesten på länge..=)
Halv sju - sju kom vi i säng..
Och idag har det bara slappats på soffan tillsammans med Hanna och Johanna..(Becca en stund..=) har kollat tv och tjuvkikat massa avsnitt av Grey´s och One Tree Hill!!

Kort och gott: En riktigt lyckad helg!!
Tack till er tjejer!! =) Ni är för härliga!! Och Johanna!! På lördag e de din tur...;0)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! På lördag, då jävlar... då blire te å dansa på bardisken ;) hihi

Postat av: hanna panna

ja på lördag sofie då fan förväntar jag mig dig PÅ borden=)du och jag=)
rolig lördag sota för sina synder på söndagen, men måste säga att ni har en väldigt skön soffa=)därför fastnade jag i den en hel söndag=)puss och hej

2007-10-01 @ 23:06:32
Postat av: Sophy

HannaPanna: Haha, ja på lördag e de PÅ borden och PÅ bardisken som gäller!! Sen får de bli soffan här hemma på söndagen igen..=)

2007-10-02 @ 08:09:43
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback