Idol 2007



Hahahaha....vilka jädra dårar de finns...både här och där..
Men en sak är säker, blir jag singel nån gång, ja då flyttar jag till Skellefte...hehe...Nee kanske inte riktigt, men nog fanns de nån söting där uppe, (polisen, men de va nog mest för att han var polis=) som dessutom kunde sjunga och gick vidare...Men hur vissa e funtade de kan man ju fundra över...ställa sig där och sjunga..oh my...vissa måste ju vara inhyrda statister..tror jag..



Fy faan för människor som inte står för vad de säger och tycker...pratar och förstår och klankar ner...men är sedan så jävla falska öga mot öga...Ja, de är väl de vänskap är!! Speciellt när de är allt man kan få...
Jadu Anders..jag vet ju att du tar åt dig oavsett vad jag skriver, så varsågod..men allt i min blogg kretsar inte kring dig, tar du åt dig, är det ditt problem...Så fortsätt du med dina pikar, De är inte ens värda att bry sig om...Och ni som har hittat hit genom länkningen, Välkomna! jag skriver om Mitt liv och Mina känslor och ni är hjärtligt välkomna att följa min blogg!!...Ju fler som läser desto trevligare...




The Last Episode - End of Story



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback