Hemmadag

Bara varit hemma idag, och tagit det lugnt..jag har gett mej fan på att jag ska bli frisk nu..har vart ute på prommis med Nemo bara...men friska luften satt fint.. Har städat lite också..och kroppen verkar vara som den ska igen nu...halsen är det lite sämre med, men de e bättre och hostan e borta på dagarna men kommer på morron och kväll... Sa ialla fall till C att jag inte kommer på praktik nåt imorgon..känns bara onödigt och få alla snoriga barns bakterier innan jag e frisk...sen får ja väl dom på måndag istället då..men yeah yeah! Istället ska jag ta tag i min portfölj (inte glöggportföljen inför bandysäsongen, utan en som ska in på skolan,,=) och försöka sammanställa den...så har ja de klart sen..de får bli mina projekt imorrn!!

På kvällen blir de antingen myspys och bio med Simpa eller så blir de tjejkväll med Cissi  o Malin...med  bio eller hemmakväll... lugnt blire ialla fall..=)

Sånt här kanske man inte ska skriva här..haha, men jag lånade Sims av min kusin i tisdags..jag tror de finns en riks för att bli fast...men de har vart ett bra tidsfördriv nu när man vart sjuk ialla fall..


Stora Kramar till  Er Mina Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback