Grattis Elin

Grattis Elin på 20-års dagen (igen=)
 och tackar så hjärtligt för fikat och alla pussarna (dom stod iof Mille för..=).
Ja har som som ni kanske förstår då vart på kalajs idag..trevligt och smarrigt..=)

image293
H u r r a  H u r r a  H u r r a a a !




Idag har jag för första gången på länge kännt mig relativt pigg..åtminstone på dagen..nu har jag däremot halsont, och det är inte vidare skoj!! Men på em när jag va pigg tog vi tag i lägenheten litegrann..inhandlade en tv-bänk på Jysk igår..i Ek (såklart=) så den är ihopbyggd nu och tv:n är placerad på den...vår fiiina plattis..=) Men sen ska den upp på väggen...Och jag har vart duktig och satt upp lampor i sovrumsfönstret idag också..de ni!! Sen var ja så klantig och inte tog reda på asken med spik innan vi åkte till brorsan oc´h Elin, så när vi kom hem låg de spik i hela sovrummet och lådan höll vi på och leta ihjäl oss efter, Då hade Nemo haft roligt me de när vi vart borta...jädra bushund den där ibland!!
Nu ska jag krypa ner bredvid mina älsklingar i sängen, och sussa litegrann...blir en kurera-mig-dag imorrn också, för jag vääägrar att gå tillbaka för tidigt nu, för nu jädrar ska jag blir frisk!!  F R I S K !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback