Boktips

När jag väl börjar läsa, då läser jag och läser och läser tills boken är slut...
Men det går långt mellan gångerna, tyvärr!
Egentligen så älskar jag att läsa..
Men anledningen till att jag läser så sällan är att jag anser att jag inte har tid..
Tid har man väl tänker ni då, och ja de e väl klart..men jag vill ju läsa ut boken direkt, inte läsa 30 min och lägga ifrån mig boken..
Men jag kanske får ta och vänja mig vid de istället..för läsa hela dagarna funkar ju inte, då får jag ju inget gjort!!

Har ialla fall läst klart Marklunds böcker,
 älskar hennes böcker, Nobels testamente och den allra nyaste som nyss kommit ut, Livstid. Livstid var den bättre av dom två tycker jag, och den gick de inte alls att slita sig ifrån..tog en och en halv dag att läsa den...Absolut läsvärd!!


image289         image290


Nu ska jag ta och börja med Mias Systar, det är en fortsättning på Gömda, Asyl och Mias Hemlighet.
Så vi får väl se om jag lyckas slita mig från boken...


image291



Synd att man inte läser studentlitteraturen lika intensivt...


Kommentarer
Postat av: Cissie

Hahah, känner igen det där! Jag är precis likadan själv. Mias systrar var riktigt bra den med!! Du kommer nog inte kunna lägga ifrån dig den heller. Kram

Postat av: thyran

Taaaaack så mycket !! :)
Ja nuu måste ja gå själv, attans va så skönt å skicka andra ;P Syns i kväller! Kramis

2007-09-12 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback