Äntligen dax!

Imorrn klockan 10.23 går mitt och Lindas tåg ner till Hufvudstaden!! =) Då är det äntligen dax för Ladies Night..som vi har väntat..=) De som e lite tråkigt e ju att Hanna inte blev med..hon som drog igång allt..men jag tror vi kommer få de riktigt bra ialla fall!! De blir raka vägen till hotellet när vi kommer fram, och så blir det till att sprätta cidern och ölen..fast de skulle Linda göra på tåget, så ja vet inte ja..haha! Sen blir de massa mys o tjo och förberedelser innan vi får ge oss av mot Globen...till vår Skumpa och Trerätters! =) Åå så grabbarna såklart..haha! Ska blir såå himlans roligt!! Jag looovar att jag ska berätta allt för er sedan..;0)

Så får vi se hur vi mår på lördagen om vi orkar shoppa nånting.. men de känns som att de inte är hela världen om det inte skulle gå, plånboken blir nog gladast då ialla fall...

Hoppas ni andra får en lika trevlig helg som mej! =)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: MALIN

Hoppas att ni hade en toppenhelg!!! PUSS

2007-09-21 @ 13:02:29
Postat av: Mia

Ja, hoppas ni får det suveränt kul ikväll nu då! Festa på!! =) Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback