Åååå

Då var den sista dagen avklarad...
N0llesittning har det vart, och den var de bästa jag vart med om under mina 3 år som phadder!!!  Och när man dessutom blir utnämd till bästa rektor, ja då e man fasingen nöjd...*de sved hårt i vissa ögon, och de gör de ännu bätte* Känns som en jävligt rättvis seger dock!! =)
Kvällen var med sittning och ett Kåren som inte höll i längden, slutade med efterfest hos Erik, där de egentligen bara skulle bli vi  närmaste, men de sket sig...Sen gick vi vidare till Oscar, vår superN0llePrins och väckte honom, så satt vi där, innan vi begav oss hem..

Kvällen var riktigt lyckad,
Men av den kan man konstatera att vissa e bara för mycket
och behöver lära sig att räkna....(för att skulder inte ska öka...)
Och vissa är verkligen heeelt uuuuunderbara!!

TACK Backe för hatten!!! (men du får den tillbaks om de var en fyllegrej..=)

Och Tack för nomineringen av mig! =) =) (I know it was the right one) hehe=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Of course var det den rätta rektorn som vann priset ;) inget snack om saken. Hoppas du hade kul igår. Jag är sååå sliten idag, men men... kul som tusan var det :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback