Vill du vara hundvakt?

Nemo vill ha sällskap
(helt lördag;0)

Nemo har börjat tröttna lite smått på matte och husse nu, och vill skaffa sig lite nya kompisar..=)
De är många som har sagt till mej att de gärna vill vara hundvakt..
men jag med mitt minne ni vet..jag kommer ju inte ihåg vilka som har sagt att de vill..!! Hursom så kan någon gäärna få vara hundvakt åt lillgubben på lördag!! Så känner ni att ni inte har något bättre för er på lördag så säg gärna till så får ni låna den lilla busen!! Och känner ni att ni vill nån annan gång så kan ni också höra av er..;0)


image324

Årets julhund 2007 ;0)
Snart e de dax igen..haha!



Nemos alldeles egna lilla kontaktannons..=)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hihi, gissa vem som har ett knackigt, men dock existerande, internet?!!! hihi!

2007-10-23 @ 19:46:14
Postat av: Sara

Sjukt svårt att motstå måste jag säga.. :)

2007-10-23 @ 21:22:24
Postat av: Sara

Billig... Haha. Hur menar du då? :p

2007-10-23 @ 22:15:44
Postat av: Sara

Ah, de tkan jag faktiskt förstå... :) Jag pallar inte att ha katt ens, skulle inte orka med en hund.

2007-10-23 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback