Väntan

Då var det avklarat...nu är det bara att vänta på besked...de skulle komma i slutet på veckan...Vet inte vad jag hoppas på...eller jo, de gör jag nog...Ja vi får helt enkelt se hur de blir i slutet på veckan!

Sliten idag...bilåkandet tog på mej tror jag. Å så upp tidigt imorse..Skulle ha pluggat med Sandra idag, men yrseln säger ifrån..Blir sängen en stund och en film på datorn, sen ska jag nog ge mig ut på en promenad..Lika bra att börja första dagen i veckan, eftersom 4ggr ska hinnas med!!

Än så länge har jag följt kontraktet fin fint! Till och med när jag var i Umeå!! De tycker jag var mycket bra jobbat!! Och jag vet att det går lika bra för tjejerna mina! 4dagar snart!! Och det har inte ens varit något problem. Promenaderna är svårast att komma ihåg..och magträningen!! Att avstå sötsaker och skräpmat e ju lätt som en plätt!! =) Inte ens behövt tagit mej popcorn eller nötter...tuggummi har det dock blivit något!! Ja vi får se hur de går...de e ju lååång tid kvar!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, det är ju tvärtom ju, promenaderna som är lättast och att hålla sig från gottat som är svårast! =) Gissa om jag varit godissugen ikväll... Hälsa Becca och vilka mer du är med! Kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback