Somnar snart sittandes

Detta är inte mänskligt...att vara såhär trött..
Inte heller att behöva gå upp såhär tidigt..
Men men, vill man ha det fint, så får man lida pin!
Jag var snälla flickvännen i morse..
Gick upp och tog emot målaren,
så Simon fick sova..de tycker ialla fall ja va snällt!
Så nu målas de för fullt ute i min hall..Vår hall..
Och det börjar lukta målarfärg..inte trevligt alls..
Men VARFÖR måste han komma och börja klockan halv 8 imorse...
Kanske för att jag ska få det klart idag?
Så att jag kan måla dit mina grejjer, och sen är allt klart tills på lördag..
Vill ju ha det fint här hemma på lördag..
För på lördag e de ferretajm..=)
Då ska de dansas på borden,
och på baren..

Åå vi tapetsera köket igår
Fondväggen blev så grymt bra!
Jag är nöjd, riktigt riktigt nöjd!
Nu är det bara några vårder som ska upp idag..
Sen är köket klart också...
Känns verkligen som att de går framåt nu..
Sen kan jag pyssla och dona iordning..
I Love that!

Ja som slutsats, de är värt att vara trött
Jag får de ju ialla fall fint! ;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback