Skriva svar på en kommentar..

Hur gör ni?
Alltså när någon har skrivit en kommentar till er, och man vill skriva ett svar på den, hur ska man göra för att det ska bli smidigast då...
Jag försöker att (nästan) alltid svara på kommentarer. När någon har blogg så är det ju lätt att svara direkt på dennes blogg..men om någon skriver som inte har blogg då? Hittills har jag skrivit tillbaka under samma inlägg som denne har skrivit..men tittar man där och ser att jag har svarat?? Kommer man själv ihåg i så fall vilket inlägg man ska kika på för att se om jag svarat...hmm...de e inte lätt de här...haha!! Jaja, ni som inte har en egen blogg och som ger mig kommentarer, kika in på kommentarerna så kanske det står ett litet meddelande till just Dej där! =)

Får se om jag kommer på nåt smidigare sätt...fast de finns nog inte..hmm..

Nu blire pluggning!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var lite skrämmande.. Ja det är nog så folk är som är påtända.. men jag betvivlar verkligen att hon var det. Ligger nog på gränsen till ett sammanbrott eller nåt.. Stackars sate! Men jag får verkligen hoppas att det var första och sista gången jag behövde vara med om det. Och nej jag har inte heller nåt smidigare sätt att svara på kommentarer! =) Ha det gott!!

Postat av: Sara

Jag gör precis som du. Antingen skriver jag svar i samma inlägg. Oftast är de som kommenterar såna som jag känner och som läser bloggen dagligen. Men lämnar nån en länk till sin egen blogg svarar jag (oftast) där. - Mest för att slippa en massa mail i min inkorg iofs :p

2007-10-17 @ 17:57:28
URL: http://metrobloggen.se/brus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback