Mycket att berätta..

..jo det finns en hel del att berätta om nu..men jag har nog inte orken att göra de tror ja...vi får se hur skrivsugen jag är...=) Måste spara lite skrivkraft tills Sandra kommer hit också...vi ska skriva på uppsatsen..som vanligt...uscha e redan less på den där!! Men ändå så går de bra tycker ja, men de e ju massor kvar...

I lördags var det Min Dag!! Den var fullspäckad men helt underbar!! Började med att släkten kom hit, så de blev massa fika och presenter och massa massa prat!! Sen var de dax för mina härliga vänner att komma hit!! Vi blev en stor samling och det var verkligen helt underbart!! De blev en massa härligt prat, skvaller, SingStar, bål, Likör43-blåbärssoppa-grädde shots, luftgitarrande, dans, ännu mera prat, och sen avslutades kvällen med HangLoose, en tur till Max, vidare till GDG och sen hem hit... Blev övernattningspartaj här med Simon, Erik, Dubbe och Becca...Vilken natt!! Haha! De e nog en av de roligaste nätter jag haft på länge!!

Jaa, jag har inget att klaga på över min födelsedag!! De blev en lyckad dag, kväll och natt!! Och det är så härligt att se vilka underbara vänner man har!!! Några saknades ju dock, med tanke på att de valt att göra andra saker på min födelsedag..;0) haha!! men de tar vi igen en annan gång..=)

Igår var vi Högbo med Malin, Anders och Tyra.. mycket trevligt...promenerade lite och grillade korv..såå gott!! Sen var man helt slut så då blev de hem och mysa med en film. Fick ett spännande samtal o bilen också, men de tänker jag nog inte berätta om förräns ja vet hur de blir med saken...så nu får ni vara lite nyfikna..hehe..;0)

Ikväll kommer Lelle och Linda hit och firar mig lite..fast Lelle får ja nog dras med hela dagen, för han e redan här och spelar FIFA med Simon.. så snart måste man väl lämna hemmet för att överleva..haha.. Imorgon ska jag styra upp nåt med min Maddis..=) Nu ska vi fasen få till de här tjejen..som förr! En dag i veckan åtminstone..=) Och sen på fredag åker vi upp till Umeå och hälsa på lilla Lisen, Hanna och Johan. Ska blir jättetrevligt..så får vi ju träffa H o E också..mycket trevligt de med! Måste ge mig ut på stan och shoppa lite till lilltjejen också...de e ju såå roligt..och snart kommer jag att kunna shoppa ändå mera...;0) *längtar*

Ja en fullspäckad vecka som vanligt i fröken Sophys liv..men sånt e trevligt..sånt gillar vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback