MVG

De ger jag mig själv i betyg..Blev riktigt nöjd över mina frukostbullar!! Dom blev jättegoda...lite platta blev dom dock, för jag var så dum och började pensla massa på dom så dom sjönk ihop..men dom vart super ialla fall!! Dom här kommer jag att baka flera gånger!! Men om ni tänker försöka baka dom, så var beredd på att degen kommer vara väldigt kladdig..jag hade till liiite extra mjöl, så att de gick att rulla dom, men vissa gånger kladdade de lite ialla fall..men blir de för mycket mjöl så blir de nog rätt torra tror ja!! Ja hur som, mycket goda!! =)

Har tittat på katastrofal fotboll..de va de SÄMSTA! och dessutom så var nog Zlatan mutad, för han gjorde inte många rätt idag. Stod ju bara rakt upp och ner..mötte inte ens upp bollen...jaja jag e ju ingen förbundskapten så jag ska väl inte säga så mycket..=) Men snälla, låt inte Lagerbäck bli kvar till 2010!

Nu blir de kanske sängen...vi får se! =)
Pussen


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktig du är som bakar!! Ska snart sätta igång jag med. Klart att smörgåstårta inte är skräpmat!! :-) Du blir ju bjuden på kalas. Ni är välkomna om ni hinner. Det blir inget speciellt. Tack för inbjudan igår, hade fullt upp. Matchen var som sagt ingen höjdare heller, så jag missade inget :-) Förutom sällskap med er då! kram

Postat av: Karro

Då ska jag absolut testa dom! Jag har nämligen letat efter ett bra recept på frukostbullar.

2007-10-18 @ 17:00:07
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback