Mitt i veckan - onsdag

Idag är det riktigt höstväder ute...solen skiner, de blåser lite så de faller lite löv till marken då och då och det är runt 10 plusgrader ute! Precis sånt höstväder jag vill ha alltså!! Tänk om det kunde vara såhär varje dag..åå va underbart det skulle vara!! Vet inte om man inbillar sig, men jag blir då mycket piggare och gladare när solen skiner och himlen är blå! Har varit ut på en morgonpromenad med Simon och Nemo på morgonen också, 4 km blev de, alltid något..duktigt gjort av oss tycker jag!! Och frukost har jag ätit också! Jag måste väl börja äta frukost ordentligt känns de som..överallt står de ju att frukosten är dagens viktigaste mål...så jaa, de e väl bara att sätta igång då!

Annars går det mycket bra med kontraktet, har hållit mig och varit jätteduktig om jag får säga det själv..haha!! Snart en vecka avklarad juh...såå skönt!! Kan ju alltid hålla tummarna för att det ger resultat på vågen också..;0)

Dagen är planerad på följande vis..Sandra kommer hit vid halv ett, så då blir det plugg på uppsatsen..jag hade tänkt börja redan nu, men jag tror att jag ska hoppa in i duschen istället så ja inte behöver lukta illa när det kommer folk hit. Sen kanske de blir en tur ner på stan eller så blir det Högbo och promenera och grilla lite kanske...sen ikväll är det fotboll..HEJJA SVERIGE! Blir nog en rätt lugn dag tror jag...

Bara två dagar kvar i veckan, snart borde ett besked komma..*väntar*

Kom precis på en nackdel med att skolen skiner...det syns hur jävla skitiga fönsterrutorna är...*suck*

Haha vår hund är helt utslagen efter promenaden...

image315

  

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med dig, helt underbart när det är sådana höstdagar! Me like. Men som sagt, man får undvika att titta mot fönsterrutorna,,,,skulle behövas en rejäl fönstertvättardag :-) Har dock varit duktig och städat en massa annat. Toni fyller år imorn, så om ni vill får ni gärna komma förbi imorn kväll och ät smörgåstårta :-) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback