Maddisgumman

Var på tok för trött imorse när klockan ringde! Jag och Simon skulle ut på en morgonpromenad, men de sket sig för vi var så trötta..istället sov vi en timme till och sen blev de plugg med Sandra. Efter de var jag på Ansiktsbehandling...fick det av Simon förra året när ja fyllde, och de var pinsamt att jag inte använt de tidigare...OJ så underbart skönt de var...var påväg och somna där ja låg!!
Sen mötte jag upp Maddis på stan!! Vi har ju gett oss sjutton på att vi ska ses en gång i veckan nu...jag hängde ju hos henne jämt när jag bodde i Sandviken!! Massa tv och te kvällar!! Mycket trevligt! Har saknat de jättemycket, så nu ska vi se till så vi kan ses en kväll i veckan...förhoppningsvis lyckas vi med det! =) De e ju min lilla Maddisgumma!! *löööv*Var så kul att bara vara idag...åt Kina gjorde vi också..och pratade massor!!
Imorrn kväll är jag bokad med Becca..=) Får se om de blir några fler!! Lungt blir de nog...Idol kanske..=)

Kramar på er!! Tack för idag Maddis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback