Jobbelijobb

Jag har fått jobb!! =) Jippieyjej!!
Sökte ett jobb i slutet på september..mest på skojs skull, och hade inte räknat med att få de..men blev kallad på intervju och här står jag nu med ett jobb.. Börjar redan på måndag!! Var där idag och fick en massa intro och det verkar hur underbart som helst! Sån skön stämning där man känner sig välkommen direkt!! Åå jag känner verkligen att jag gjorde rätt..jag som var lite tveksam om jag skulle klara av det...klart jag klarar av det!! Längtar tills på måndag när jag börjar..Jippiey!!! Och i och med detta, kunde jag Ä N T L I G E N lämna in min uppsägning på ICA!!! Nog för att detta bara är ett vikariat, och dessutom bara på 50%, men eftersom jag är med i A-kassan, så får jag stämpla upp till heltid, så jag kommer gott och väl att klara mig!! Så nu har jag jobb fram till och med 11/6...sen får vi väl se vad som händer..men nu behöver jag inte stressa mej med de!! Kanske kan få in lite rutiner nu också, när man ska jobba varje dag..mellan 8.30-12.30!!! Känns såååå bra!!!

Ett stort G R A T T I S ska ja säga till min älskling också...för det är hans födelsedag idag! HURRA HURRA!!! Vi har vart i Sandviken och blivit bjudna på mat och fika..fast duktig som ja e (skryter) stod jag över fikan..satt och tittade när de andra mumsade i sig Fransk Chokladtårta..men men..så kan de va..=)

Åå inte nog med detta..så har jag ääääntligen gjort slag i saken, och bokat flygbiljett till Helsingborg!! Nu ska ja äntligen åka ner till AnnaPoff..ska bli riktigt roligt!! Så 2-5/11 försvinner jag! Blev lite skraj ett tag när jag inte hittade några billiga flygbiljetter...dessutom skulle jag hamna i Malmö..men så loggade jag in genom studentgrejset, och vips hade jag billiga biljetter...900 tur och retur..de funkar fint för mig..de e de värt!!

De här har varit en bra dag...en mycket bra dag!!!
Imorgon blir de stan med Hanna, och på kvällen mys med Mia, sen har Simon fixat fest på fredag, och på lördag ska vi till Årsunda och på söndag fyller Nemo 2 år!! Stora killen!!

Natti natti !!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis grattis grattis! Det är klart du klarar av det :-)
Billiga flygbiljetter!! Hade nog blivit dyrare med tåg.
kram

Postat av: Sara

Men åh?! Du lär ju säga Var du har fått jobb också..? :) Hursomhelst: Grattis!

2007-10-24 @ 23:26:24
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Karro

Grattis till jobbet!

2007-10-25 @ 14:01:30
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com
Postat av: Cissi

Man kan alltid planera ;-) Så kul att drömma sig bort. Ses imorn!kram

2007-10-25 @ 14:22:39
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback