Husmor!

Ungspannkaka med blåbär och Frukostbullar.. sånt har jag varit duktig och gjort idag...ja jag vet, man ska alltid laga mat, men ändå..de e väl inte ofta man gör blåbärs-ungspannkaka!! Gott va de ialla fall!! Och bullarna fick jag gjorda tack vare att Hanna och Johanna kom hit med mjölk åt mig.. Som tack fick de nybakta frallor och Thé och så klart mitt trevlig sällskap..;0) Becca blev lite sugen på mina mackor också, så hon pallrade sig också hit!

Nu ska de sovas, men först måste jag ge Simon lite massage...mutade honom med det så ja skulle slippa kvällsprommisen med Nemo..;0)

Vet inte vad ja ska ge honom i födelsedagspresent heller..han fyller ju imorrn...om 33 min alltså..men nån present har ja inte hittat på...de löser sig alltid...de finns massor han vill ha!! =) Glöm inte gratulera honom nu..;0)

Gonatt o Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Hasse o Ellen

Ugnspannkaka låter gott. Skicka gärna en smakbit i ett kuvert. Eller laga när vi kommer nästa gång. Hur går det med kontraktet? Kom ihåg att gratta Simon från oss när kl slår 12. Vi ringer själva i morgon. Kramar från Norge. Hasse o Ellen.

2007-10-23 @ 23:40:50
Postat av: Johanna

Jäklarns va gött det var du!! :) Älskar nybakt bröd. Å jag är bra sugen på å testa att göra blåbärsugnspannkaka jag me. Känner mig på alldeles husligt humör, men får se... d kanske hinner lägga sig lagomt till att csn-pengarna kommer imorn :P Gratta Simon så mkt ifrån mig! Kramar!

Postat av: Sophy

Hasse o Ellen: Vet ju inte om ni läser här, och ser att ni får svar på er kommentar, men ja gör ett försök! Kontraktet går det bara bra med..har inte ätit nå godis, och inge skräpmat, och promenerar 4 ggr i veckan!! Hur går det själv Ellen? Håller du dig fortfarande borta från godiset..=)Simon har tyvärr ätit upp all pannkaka, men nästa gång skickar jag en bit till er! =) Kramkram

2007-10-24 @ 23:10:01
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Ellen

Hei sofie. Jo, vi leser kommentaren. Tittar innom bloggen en gang i vecka ungefär. Jag har avstått från godis, kakor o tårta lenge, men vi var i laxå lördag o hadde gäster söndag o då blev d alldeles för mycket mat av alla slag. Glad du trivs i jobbet. Hälsa simon o nemo.

2007-11-05 @ 23:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback