En lååång vecka

Jo..för första gången på länge nu känns det som att den här veckan är låång..dagarna går så långsamt...eller så är det så att dagarna är mycket längre nu, när man kliver upp halv sju på morgonen!! Jag ser framemot å få in rutinerna alltså!! Gå å lägga mej tio, och upp halv sju!! Skönt när man kommer in i de. Så e man inte så trött på kvällarna kanske!!

Nu ska jag sussa!! Har vart en mycket bra dag på jobbet idag också...de känns som en dröm!! Jag e ju bara van med kaos, så ja bara väntar på att det ska vända...men de gör de nog inte! Hoppas ja! Jag njuter...(förutom att ja e trött=)

Gonatt och sov så gott   image328

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt att allt fortsätter att gå bra! :-) Skulle oxå behöva komma in i rutiner. Är alldeles för dålig på det just nu. Måste börja ta mig i kragen när det gäller uppsatsen också, bläää.
kram på dig

Postat av: Hanna

Hej!
Jättegrattis till jobbet! kul att det verkar funka så bra!Här har vi det bra, Lisen växer så det knakar och sover bättre och bättre på natten, tack och lov. inte för att hon sovit speciellt dåligt förut heller, men skönt med bara ett nattmål!rutiner är något vi jobbar starkt på och resultatet börjar sakteliga visa sig. Hoppas du får en bra dag på jobbet idag! Fresten funkar det att både jobba och plugga?!
Kram kram från Hanna och Lisen

2007-11-01 @ 10:03:26
Postat av: Mia

Heej! Det låter ju helt underbart med jobbet!! Ska ta och skicka ett litet mess till dig så att du får mitt nummer igen, för det kan du ju inte leva utan ;) Många kramar!!

2007-11-01 @ 11:04:06
URL: http://mija83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback