Å nej!

Å nej å nej å nej...jag som hade lagt det där på hyllan...å så ställer ett telefonsamtal till det...6 timmar till deadline...vad ska jag göra??? Vad vill jag??? Jag sa ju till mej själv att jag inte ville..meen är det inte värt att ge det ett försök då...fungerar de inte så fungerar jag inte...men nog fungerar de..de tror jag...Åååå....jag e ju bara dum egentligen...egentligen borde de finnas ett självklart svar på det...Tänker jag efter så är jag ju fasingen bortskämd...ja bortskämd är vad jag är...va nöjd med de du får Sofie!!! Var nöjd!!!

Åå jag måste ändå fundera...fundera snabbt...samtidigt som jag ska skriva uppsats..hur sjutton ska detta gå!!! Hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åå. fick du det?! Vad roligt :-)
men varför vet du inte??
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback