10 186

Så många steg slutade promenaden med Malin på idag..och då var det lååånga steg kan jag lova..Min telefon visar 7.6 km..men jag vet att de är lite längre för jag har inte rätt inställning.. Jaa men de va väl bra gjort av mig...eller bra gjort av Malin som drooog med mej..hehe!! Nu e ja helt slut, och ska snart ta ett bad..Sen blir de nog bara en lugn och skön kväll..helt solo..för Simon ska bort..

Jag har så gott som sagt JA. Ska få mig lite mer info imorgon och sådär..men sen är det väl klart...så efter imorgon, ska ni som inte förstår så mycket, få lite mer detaljer..troligtvis..=)

Vet ni vad..jag har ju faktiskt glömt att tala om att jag har spöat Erik i SingStar, ja de e SANT! och inte med lite heller..utan med 5000 (!!!!) poäng! Den du Erik, den kommer jag att leva jädrigt lääänge på!!!

Kom på att jag kanske ska baka lite nya frukostbullar också...om ja orkar! Kanske ska ta o göra de nu! Innan badet! Så kanske ja har fått ner Prison Break tills dess..=) Men då måste ja se om Simon vill gå å köpa mjölk!!! För ja e helt sluuut i mina ben!! Åå han ville inte heller gå...suckelimuck! Jaja, då blir de inga frukostfrallor gjorda idag..vi tar de en annan dag istället! Hmm..nu måste ja snart börja planera mitt liv..någon som vet nå piller som ger en energi..hehe..=)

C a r p e  D i e m

Kommentarer
Postat av: MALIN

Hej gumman! Träningsvärk idag?? Hälsa gubben din grattis??

2007-10-24 @ 12:53:33
Postat av: Sophy

Njae..ja e lite stel i benen...så de va skönt med en paus från promenerandet idag!! Men imorrn kanske vi ska ta nya tag..=) De e ju tur att ja har någon som manar på mig..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback