Time for update

Hm..de va lite skillnad på skrivande när jag var hemma och var sjuk motför vad de har varit den senaste veckan va..haha Men jag skrev ju så de räckte och blev över då, ni har väl knappt hunnit läst allt de ialla fall..=)

Nu är det fredag, och jag har hållt mig frisk heela veckan...jihoo!! Men väntar bara på förkylningen, massor med barn är hemma med förkylning och feber, och en "fröken" var hemma förra veckan och en har varit hemma hela den här veckan...så hmm...Men jag ska minsann hålla mig frisk!!
Trivs som fisken i vattnet på jobbet ialla fall..fast jag är trött på mornarna så ser jag framemot att åka dit!!

Har vart jobb o plugg hela den här veckan, jag hinner inte med mitt sociala liv känns de som..men snart är plugget över, så då ska ja minsann hinna!!

Idag blir de jobb å plugg, o sen ska ja nog ha en dejt med Mia ikväll..=)
Och imorrn blir de dejt med Poffi..
Och på söndag blir det Bandy!! Första hemmamatchen!! SAIK-VSK...

Ha en trevlig helg!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback