Tänk om jag kunde vara såhär duktig varje dag

Sovmorron till 10.30 ;0)
Åt frukost
Kikade på datorn
Kikade på tv:n
Stoppade in tvätt i tvättmaskinen
Började städa
Dammsög
Dammtorka
Vattna blommor
Tvätta lite till
Hängde tvätt
Bäddade rent i sängen
Åt mat
Tvätta lite mer
Hämtade tvätt
Pluggade 4 uppgifter
Gick igenom och granskade vår uppsats
Åt lite mat

Och här sitter jag nu, nöjd och glad med min dag.
Hur kommer det sig att man har så otroligt mycket energi vissa dagar??
Idag är jag riktigt stolt över mig själv..haha
Längesedan jag fick så här mycket gjort

Imorrn blir det jobb och sen raka vägen till Sandra
Då ska vi visa varann va vi vill hitta på för bus med uppsatsen..=)
Men känner mig inte ens skrämd för den länge
Några har lagt ut uppsatserna och hmm ja vad ska man säga
Är de okej som dom gjort, då e vår också okej!
Så nu är ja inte skraj för den längre!
Nu är det bara att köra på stenhårt imorrn
Så kommer det här bli kanon kanon!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktig du varit!! Är ni klar med uppsatsen?? *avis* Vad skönt.
Japp, snart blir det små valpisar. Så spännande :-) Har gått väldigt fort. 9 veckor istället för 9 månader skulle inte vara helt fel, haha.
Ja vi borde styra upp ngt i veckan. Ska göra intervjuer på tis och jobba på onsdag, men annars har jag inget planerat vad jag vet. :-) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback