Söndag

De går åt det positiva hållet..;0) Idag mår jag lite bättre och ska se till och ta mig in i duschen...de behövs kan ja säga, känner mej som ett riktigt äckelpäckel!! Sen ska vi nog försöka ta oss in mot Sandviken och hämta hem vår älskade Nemo!! Han har varit hos mamma ända sedan i onsdags...fast de har han bara mått bra av, istället för att sitta här hemma med en sjuk matte som inte orkar gå utanför dörren!!
Ska ringa till mamsen o se om hon bjussar oss på mat ikväll då kanske..orkar inte laga själv..men ja vet inte vad jag är sugen på heller..ingen varm mat ialla fall..eller de beror på vad de är!!

Idag är det mindre än en månad till julafton! En endaste månad!! Jag måste verkligen ge mig ut o handla lite julklappar..ska dock försöka ta de lite lungt på den fronten i år..men de brukar ju kunna gå sååådäär...de finns så många jag vill visa min uppskattning till! Men jag ska hålla igen liiite ialla fall!

Idag ska vi åka förbi ATG också, och hämta ut vår vinst..jihoo!! =)

Mys och njut, de e söndag o vilodag idag..=)

Kommentarer
Postat av: Bengt

Vilken trevlig söndag!

Säg mig, tror du att den materiella diskursen är produktiv?
Skulle det då även gälla söndagar?

Postat av: Anna

Hmm.. ja det är mycket möjligt. =) Haha..

2007-11-25 @ 22:52:14
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback