Så mycket roligt det finns att göra..

..när man har massa annat som man MÅSTE göra istället!
Har städat lägenheten idag, och tvättat en massa, så vi har tvätt i hela lägenheten känns de som..Lagat mat, suttit lite msn och skrivit med sådana som jag bara Måste skriva med..haha..och så satt jag mig för att plugga litegrann..går igenom vår uppsats..då dyker en massa saker upp i min skallen, som jag skulle vilja göra just precis idag! Som till exempel baka, städa ur min garderob (de behövs verkligen, för ALLT ligger i översta trådbacken, och inget hänger) så jag kan hänga in alla nya kläder från Helsingborg, och hänga in alla rena kläder...visst verkar de väl som en toppenidé att göra det?!!? Meen plugget då..avhandlingen jag ska läsa, och essän jag ska skriva...Jag skulle veeerkligen behöva gå upp på vinden och städa där, så jag får fram alla vinterskor och vinterkläder...som jag bara MÅSTE ha för att jag ska kunna jobba...

Sen MÅSTE jag ju bara skriva ett inlägg på bloggen också..tänk så tråkigt ni skulle få de annars...haha

Jag säger som Alfons, Jag ska bara, jag ska bara

image343

Kommentarer
Postat av: Cissi

Känner helt igen det! jag är precis likadan. Gör allting utom det som måste göras :-) Städa och diska är plötsligt väldigt roligt.

Postat av: Cissi

Just ja, vi hade planer på att åka till sälen över dagen. Det var premiär åk och liftarna gratis. Men vi orkade inte. Vi var ut på fredagen och kände att vi bara ville ta det lugnt. Bra att du känner dig piggare från magsjukan. kram

2007-11-11 @ 21:18:46
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback