På bättringsvägen

Känner mej grymt rastlös idag!! Men samtidigt har jag inte någon ork i kroppen! Skulle vilja göra så mycket, men kroppen, eller hjärnan kanske, sätter stopp! Men jag kan ju inte tillbringa en dag till i sängen..de går ju fasen inte..då blir jag ju sjuk av bara det. Kanske ska försöka ta mig ut på en promenad idag då, nu när jag är piggare..men de får bli en lugn prommis i så fall..Passa på nu när det är bra väder ut. Idag är det ialla fall blå himmel, och solen kikar fram lite emellanåt! Såna här dagar gillar jag också Mia..=)

Kvällen blir lugn för min del..tjejerna ska på eftersläppet på herrmiddagen, och det skulle vara så grymt skoj o hänga med dom, men jag vill inte chocka kroppen med alkohol såhär direkt!
Istället planerar jag att sitta hemma för mig själv, jaa bara mysa med mej själv, för Simon jobbar...skulle kunna tänka mig att hyra en Beck film, men dom e inte så roliga att se på ensam, så de får nog vänta tills jag får någon som vill se dom med mej..Ingen mer än jag som gillar Beck!?!?

Skulle behöva städa igenom mina garderober också, så skulle jag behöva plugga..det är mycket jag skulle behöva göra alltså...Less på allt, de är vad jag är. Less på uppsatsen, som tar så grymt mycket tid och energi, less på att behöva göra alla de andra uppgifterna som ska in, less på att ha miniventilering i veckan, jaa de e skolan jag är less på, men Cheer up Sophy, snart snart är den över!! Och när den väl är över, så kommer jag lääängta tillbaka!! Det värker redan i hjärtat när jag tänker på att man snart inte är en av de som pluggar längre..ändå vill jag bara bort därifrån! Det är den sociala biten jag kommer sakna...VÄNNERNA! FESTERNA! N0LLNINGEN! allt de roliga...


image341


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag älskar beck!!! kan gärna se dom med dig!=) lite avståndsproblem bara... hoppas du hade det mysigt iaf!
kramkram hanna hägglund

2007-11-12 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback