Mamma min mamma

Återigen så har jag Världens bästa mamma! Jaa mamsen, igen omnämner jag dig i min blogg..=)
Hon har varit här och hjälpt mig julpynta idag, eller hjälpt o hjälpt...hon har gjort allt rättare sagt!! Så nu e de jättefint här hemma..nya gardiner i vardagsrummet och nya i köket!! Till o me så har julstjärnan och adventsljustaken kommit upp..lite tidigt kanske, men annars hinner jag inte tills på söndag..och på söndag ska de ju vara klart!! Tomtarna har till o med fått sina platser!! De e såå mysigt hemma hos mig och min älskling nu!

Men nu är det dax att blåsa ut alla ljusen, så ska jag lägga mig så att jag tar mig upp till jobbet imorrn!! Sen blir de plugg...jävla skituppsats, o sen ska ja träffa Lindafrugan!! Får se vad de hittas på! Sen på lördag blir de ev lite plugg på förmiddagen och sen kommer Ida..så då blir de mys!

Pussar o Kramar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bild efterfrågas! ;-)
Här har det inte börjat pyntas än. Tänkte ta det på lördag. Men Toni har varit duktig och dammsugat idag!
kram

Postat av: Thyran

Dom vart goda!! knäcken därimot vart inge vidare hehe ;p Men ni kan kanske komma över på en bulle nån dag ?
kram !

2007-11-30 @ 20:12:50
Postat av: Cissi

Okej, men då är det så.
Kram

2007-11-30 @ 23:43:41
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback