Magsjuka

Kan inte minnas när jag hade magsjuka sist... tror att det var när jag bodde hemma eller nåt sånt..har inte haft det på många herrans år ialla fall... Men så imorse vaknar man med världens magkramper!! Satt mej på toaletten och fick sitta där i två timmar, med en hink i knät!! Lyckades till slut somna och sova nån timme, ihopkrypen i fosterställning för att de inte skulle krampa så mycket, och sen var de dax för toaletten igen....
Nu ligger ja i sängen och kramperna i magen kommer lite då och då...jag är hungrig som en varg, men mår samtidigt illa..kan inte röra på mig utan får ligga blickstilla!!!

Jag som skulle ut i skogen med barnen idag....jädra skit!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Usch och fy för magsjuka!! Måste vara bland det värsta man kan få!! Jag lider med dig. Hoppas det går över fort, det brukar kunna göra det.
Krya på dig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback