Live from Helsingborg

Ok....ett litet gästspel på Sophys blogg ikväll...=) Skriver live från Prästgatan 18, Helsingborg.
Har just käkat en tacogratäng UTAN chips....glömde visst det viktigaste på Maxi igår...bummer..men det funkade ändå! =)  En drink blev det också...strawberry/blueberry/raspberry daiquiri....my speciality! Mumsig värre kan jag tala om! =)
Sophy är på toa och fixar det sista på huvet innan hon e fit for fight....vi är förresten båda två supersnygga efter sminkning av makeupartisten Soffipropp! Tror att jag ska dra mig in till soffan nu för lite installation av Singstar, känns som om det är dags för det nu!
Har  varit en toppendag och så kommer kvällen att fortsätta...kan lixom inte bli fel! =)

Hoppas alla läsare av Sofies fantastiska blogg uppskattar mitt lilla inlägg....hihi.

Ha en skön kväll!


Puss o klem

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback