Lite bättre, men inte mycket

Har mått dåligt idag också..de är lite bättre, men de är absolut inte bra. Har fått i mig ett stort glas vatten och en tallrik spagetti med smält ost idag ialla fall..Orkar inte göra någonting..trött som få! Kan ju kanske bero på att jag inte har varit ute och fått nå luft..men jag har ju inte några krafter till de heller..

Hanna tyckte ja skulle komma över på pyjamasparty ikväll..men jag tror inte att jag orkar de, men vi får se mot kvällen. Simon ska ju ialla fall ut på partaj, så de e ju lite tråkigt att sitta hemma ännu en kväll..men vi får se!! Tack alla ni kära vänner som gör ert bästa för att pigga upp mej!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lilla gumman! Du kan ju inte gå och vara sjuk hela tiden. Kanske måste gå och kolla upp så att det inte är ngt allvarligt. Men det är bra att du mår lite bättre iaf.
Många kramar
(synd att ni inte lyckades med ett rätt till, tänk vilken julklapp det hade varit ;-)

Postat av: Lillefot

Det är sant, vi får hoppas på det bästa =)

2007-11-24 @ 17:11:12
URL: http://daugavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback