Kokt torsk & kokt potatis

Ä N T L I G E N ! ! !
Första målet mat på över ett dygn!
Det var såå gott! Och ändå var det kokt torsk...
Sånt man fick lära sig att göra på hemkunskapen i fyra.
Torsk i folie...
Jag kan lova er att det smakade underbart!
Nu förtsår jag (nästan) hur uteliggare klarar av att äta mat från soptunnor..
De är nästan så att jag också skulle ha kunnat gjort de idag...

Synd bara att jag inte kunde äta så mycket, ingen idé att chocka magen!
Ikväll har vi tänkt att vi ska äta lax och potatis...
De borde väl också vara rätt milt för magen..eller..
Ja menar fisk som fisk....
En hemmakväll blir de...inga som helst krafter för att göra något
Dessutom tror jag inte att nån vill umgås med mej heller, så d så!

Undrar hur lång tid de tar för kroppen att återhämta sig..
Magen är ju verkligen helt tom..
Hmm..


Trevlig fredagkväll min vänner!

Kommentarer
Postat av: becca

du borde vara sjuk oftare vännen, så här mycket har du inte uppdaterat på länge! jag höll på att få en chock :) hoppas vi ses imorgon! puss å kram

2007-11-09 @ 17:20:01
Postat av: Sophy

Haha..tack för den du tjejen..=) Men ja har inget bättre för mej så ja m¨ste ju uppdatera hela tiden..=) Blir nog inget för mej imorrn..måste vila kroppen litegrann...e helt matt...men vi får ta de en annan gång!! Pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback