Idol

Sitter i soffan för mig själv och snaskar på en Marabou chokladkaka!!
Illamåendet har lagt sig lite nu, men huvudet e fortfarande snurrigt!
Och som att inte de räcker, så har mina grannar fest!! *suck*
Jaa jag veeet, vi har haft massa fester så jag kan inte klaga!
Meeen varför just idag??
Jaja, hoppas dom har skoj!

Kollar Idol nu, jag hoppas att Amanda eller Andreas försvinner ikväll..helst båda!!! Fast dom skulle ju ha varit ur för längesen egentligen...speciellt Andreas!! Va e de för tölpar som röstar på honom! Tondöva tråkiga människor!!

Själv saknar jag Mattias lite, jag tyckte han emellanåt sjöng riktigt bra, men sen var de ju ögongodis också!! Hade inte tänkt kolla på Idol mer, men e ja ensam hemma o inte har nåt att göra, så varför inte..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback