Going South!

8.15 imorgon bitti sitter jag på SAS flyg från Arlanda till Ängelholm/Helsingborg! Hoppas verkligen att det här SAS planet sköter sig och gör som det ska...e lite skrämd av att det är ett SAS plan..men men, händer de så händer de! Ska bli superskoj o komma ner till Helsingborg!! Umgås och ha de trevligt!! Åker hem på måndag igen.

Idag har de jobbats..var riktigt lungt där..och efter det pluggades det! Sen har jag bara legat i sängen och kollat på Gossip Girls, som Johanna lurade in mig på!! =) Simon o Lelle sitter och spelar Fifa, så ja håller på att bli döv! Snart är det dax och sova också...mina rutiner börja komma nu..igår gick ja o la mig 22.15...myycket bra för att vara mej..=)

Ha de så bra här hemma medan jag e borta!! =) Och Grattis Tobbe och Mindor, lessen att ja inte kan komma på er fest!! Hoppas de kommer fler gånger..=)

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha men visst var gossip girl bra? :D Jag tycker det är skitskönt å sitta å bara slötitta på. Hoppas du får det superhärligt i Helsinborg! Å jag tror nog inte d ska vara nå problem me flyget, blir d det så spöar jag dom ;). Höres! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback