Bilder från Helsingborg!

Nu har jag fått lite bilder från Poffi, så tänkte lägga ut några av dom här till er!!
För tillfället mår ja lite bättre också...mådde jättedåligt ett tag så la mig för att sova, efter 10 min ungefär ringer mamma, sen blev de telefonen med henne i 86 min...hon kan prata hon..haha..=) O jag med för den delen..=) Mycket trevligt!! Hon gjorde mej piggare, sa sånt bara en mamma kan säga!!

         

  

            


Checka in Annas ögon lite extra, jag är såå nöjd med resultatet (jepps, ja som gjort de, de är sant..=)
Så har vi en
Strawberry/blueberry/raspberry daiquiri....=)
Och självklart Singstar kort..=)


Kommentarer
Postat av: Mia

Och du såg jättenykter ut... =)Jättefin sminkning du fixat till där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback