Vem e du lik?

Jag vet inte vart hon hittar allt, men hon hittar massa roliga grejjer överallt min Anna, och jag tar efter dom..=0) De senaste hon hittade var ett test om vem man är lik i Desperate Housewife..mitt resultat blev:



Du är mest lik Bree van de Kamp.

image96
Du är en god mor och en god fru och gör allt för att behaga din familj. Dina grannar avundas dig men kan också skrämmas en aning av ditt överförnuftiga jag.

Du gillar:
Public service, storhandla, brodera, trädgårdsskötsel, baka kakor.

Du gillar inte:
Dokusåpor, Long Iceland Ice Tea, Christina Aguilera, lägenheter, otacksamhet



Jag vet inte ja, om allt stämmer så bra, brodera e väl inte riktigt min grej precis, och dokusåpor - me love! Gillar lägenheter rätt bra också, fast jag skulle ju föredra hus i och för sig. otacksamhet gillar jag inte, men Christina kan ju vara bra ibland.. Long Iceland Ice Tea har jag aldrig smakat, men jag tror nog att jag skulle gilla d..:0)

Gå nu in på kanal 5:s hemsida och gör testet du med, så får vi se vem du e lik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback