Today

Snart dax att åka till Viken och jobba!! Blir en låååång dag idag..11-21.15, men va gör väl de när man har 100% OB..;0) Enda saken som gör att de är bra att jobba inom handels, de e OB:n de!!

Pratade nyss med min moster, så de blir raka vägen hem till henne efter jobbet och myspys med Eurovison!! Ingen idé att åka hem hit, missa en massa, och sen sitta ensam med tanke på att jag har en sambo som hatar sånt där... sen ska jag ju dessutom jobba imorrn kl.10..så då e de ju lägligt att stanna kvar tycker ja!!

Dax att snygga till sig lite då kanske.. så man inte behöver skämmas för sig själv när man sitter där i kassan..hahaha!!

Ha en trevlig lördag vänner!!

Hejja Finland o Sverige!!
Jag hoppas Ukraina floppar och Vitryssland vinner rubbet!! (om inte Sverige eller Finland vinner förstås.)
Men efter att ha hört låtarna från torsdagen ytterligare 3 ggr, så känns dom inte lika dåliga längre..de e fasen inte konstigt att låtarna från semi-finalen placerar sig bäst..dom har man ju hört och vant sig vid...hmm...snacka om fördel!!

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback