Stockholm nästa

Så var de snart dax! Nu är det bara några timmar kvar innan jag och Linda slår ner våra rumpor på tåget som ska ta oss till huvudstaden!! =0) Ska bli så skoj!! Ska shoppa massor, gå ut och äta med Maria ikväll och ta oss en öl (eller mer=) sen imorrn blir det lite mer shopping och på kvällen ska vi ut och äta med Lindas bror och en kompis till honom, sen på söndag kanske de blir ändå mera shopping..=) Är det fint väder kan de kanske bli Grönan eller en uteservering eller nåt också..=) De enda som saknas är faktiskt en person...varje gång jag har åkt till Stockholm så har Anna vart med oss också!! Hade vart skoj om hon också hade kunnat vart med!! Men hon kommer ju till Viken nästa helg! När det är klassfesten!!! ;0)

Nu har vi kommit till en sån period igen då de händer saker varje helg..

 Stockholm idag - onsdag

10-års Klassfest 26 maj

Lindas konfirmation 27 maj

Anki och Thomas bröllop
1-3 juni (jaa de gifter sig bara den 2:a, men de e ju lite o göra innan och efter också.

Lindas student
8 juni

Karlskrona och midsommarfirande
20-24 juni

Simons stuga
24-28 juni

Fjällvandring med Hasse, Ellen mf
. 28 juni -2 juli

Per Gessle i Högbo
14 juli

Cityfesten
8-11 augusti

Sen är det N0LLNING!!!!
Dessutom börjar vi i skolan den 6 augusti...
Jaa som sagt, vi lyckas alltid med att planera in en massa saker, och såhär ser det ut nu..=)
Men jag trivs, jag tycker de är kul att ha massa saker att göra!

Nu ska jag duscha, sen blir de packning och sen blir de Stockholm!!

Kramiskramis


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får de super trevligt i storstaden!!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback