Sjuk

Har inte en aning vad de är för fel på mig. Trodde att det var magsjuka, men det kan de inte vara..då brukar man ju spy hela tiden..och de gör jag ju inte... har knappt sovit inatt..bara legat och vridit och vänt på mig, svettats och yrat i sömnen..fast jag varit halvt vid medvetande har de känt som...vaknade imorse med yrsel, illamående, sprängande huvudvärk och svettningar..inget plugg för mig idag och inget jobb heller...så jag messade Sandra och så mailade jag över vårt arbete och sen ringde jag till jobbet och meddelade att ja blir hemma..gick och la mig igen och tänkte att jag kan säkert sova bort huvudvärken..allt snurrade bara när jag la mig, men till slut somnade jag igen och sov till 13.30!!! Fortfarande yr, knaprade Ipren och la mig på soffan och kikade på Brokeback mountain, hade ju inte sett den tidigare..bra film..fast slutade inte som jag hoppats.. huvudet känns bättre så länge jag ligger..men de är fortfarande inte som de ska vara...eftersom jag hade sån tur och inte var bakis igår, så kanske dom vill ge igen idag...haha... jaja..de går väl över..men nu e ja hungrig..ska nog försöka få i mig nåt sen..kanske jag kan få tillbaka lite krafter...


Helt utan förvaning
plötsligt bara händer de
så otroligt trist
jag har inte ord att beskriva med
kommer kännas konstigt
ett pussel som går sönder

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Är lite intresserad av bilddagboken...?!! =) where can i find it?
/Hanna HÄgglund

2007-05-02 @ 19:18:59
Postat av: Mia

Hur är det nu då? Bättre hoppas jag!! Gillar inte sånna där mystiska sjukdommar vet du väl!! Piggar nog på dig snart, var kanske nån konstig släng av magsjuka...eller kanske nånting annat.. ;)

Postat av: Sophy

Hanna: Hoppas du gillar bilderna..;0)

Mia: Näe, de e ju bättre om man kräks o grejjer för då vet man ju ändå, oftast, vad det kan bero på ialla fall...men jag mår inte illa nu, men jag e fortfarande yr..men de kan ju bero på att jag bara har legat inne idag..ja vet inte..men ja hoppas de inte e nåt allvarligt..som sagt..idag kan man ju få alla möjliga sjukdomar..tyvärr..suck!

2007-05-02 @ 22:15:48
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback