Sakna

Nu går det fort igen
Vilka vändningar allt kan ta
På så kort tid

Känns så konstigt
Du har ju blivit en av mina närmaste
Kommar fattas någonting
Men ingen annan kan ju såklart bestämma

Kommer bli så tomt
Kommer sakna


image98





Är fortfarande hängig idag. Blev inget jobb. Klarar inte av att sitta i kassan och se trevlig ut, när det känns som jag har en byggarbetsplats i mitt huvud och illamåendet växer upp i halsen på mig...Så här sitter jag nu..känner mig lite smått deppig..händer en del tråkigheter just nu...och tänker såklart på alla inblandade..allt vänder så fort..jag hade inte kunnat tänkt mig de..den där tanken kommer tillbaka att man ska vara rädd om det man har, allt kan vända så otroligt fort...jag kommer sakna..jag kommer sakna massor.


.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad har hänt????

Postat av: Sophy

Tar de med dej på msn..

2007-05-04 @ 22:04:58
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Elin

Usch undrar med vad som hänt? Hoppas det inte är något allvarligt...Kram på dig!

2007-05-05 @ 12:09:53
Postat av: Sophy

Näe de e inte nåt allvarligt så, men en jättetråkig sak. Vill inte ta de här och nu..(d e så gott om snokare du vet..;0) Handlar om en nära vän ialla fall..

2007-05-05 @ 12:14:50
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback