Regnet ...

..de bara öser ner...

Jo de gör d minsann... var ut på en prommis med Nemo för en stund sen..och det öste verkligen ner...Mia de e nog ditt Tyskväder som kommer hit nu...:0(
Nemo var inte sådär jättepositiv ute..han gick och tryckte intill mej hela vägen och bara läääängtade in...haha! Sen när vi började närma hos porten släppte jag hon och jädrar vilket rus han fick...han sprang fram till dörren så fort han kunde, sen fick han tokrus och sprang runt runt runt..tills dess att jag hade kommit fram..(jag e ju inte så snabb..hehe;0)

image109



Nu ska vi snart ringa till Fastighetssnabben och se om vi kan åka och kika lite på lägenheten..så vi kan börja planera litegrann..;0) Me liiike!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Händer inte så mycke alls just nu. Känns som att jag måste sitta inne å plugga på fråågorna (om jag nu hittar några svar), fråglarna, stenarna och insekterna. Blääää va mycke det är nu! Fattar inte varför dom lägger allt samma vecka..suck..

Postat av: Malin

Heeej!! Prommis i kväll i regnet, bara du å jag, baby ;) ;) ...????

2007-05-14 @ 13:16:01
Postat av: Mia

Nej, tyvärr, mitt tyskväder är fortfarande kvar här.. =( Vill ha sool ju! Har skaffat blogg jag med nu, finally, hehe

2007-05-14 @ 18:49:35
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: Sophy

Malin: Sorry, men jag jobbade..:0( Men kanske imorrn eller på onsdag, för som de ser ut nu så är jag ledig..fast d kan ju ändras snabbt..haha!! Skulle ialla fall va supernice med en prommis..=) Puss

2007-05-14 @ 23:40:10
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback