Paus

Känner att jag behöver en liten paus nu... håller på och packar kartonger för fullt! Nu har vi äntligen satt igång ialla fall!! Men fy faaan va grejjer man har alltså... Har redan packat 10 kartonger..men då e de i stort sett bara böcker, pärmar och DVD-filmer...jisses!! Detta kommer ju ta en heel evigheeet!! Men vi har gått igenom och kastat en hel massa saker också och rensat bland papper och räkningar och grejjer... Å just ja, jag måste betala räkningar...kuuul...NOT!!! Vi har dubbla hyror också...Not så funny!!

Ikväll ska ja träffa Hanna!!!! ;0) ;0)!!!!!
Har inte sett henne på sååå länge nu känns de som...och de kommer bli en evighet tills ja får träffa henne nästa gång!! Hon ska ut och resa också!! Hääärligt!! Men som sagt, jag kommer sakna dig så otroligt mycket!!! Tur att de finns msn och telefoner!!

Näe nu lär ja packa några grejjer till...eller spana på IKEA.se kanske..=0)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Heheh, känner igen det där med massa kartonger! Vi har ett helt berg redan och då är det, precis som för er, bara böcker och filmer som är packade!!! kram

Postat av: Cissi

Härligt att höra! :-) Lycka till med flytten! kram (näe, det syns inga skålar)

2007-05-30 @ 22:31:25
URL: http://cissie.blogg.se
Postat av: Linda

Titta vad jag har lärt mig;) Ses ikväll på landet!!

2007-05-31 @ 14:41:37
Postat av: Cissi

Nu har jag packeterat det tråkigaste: glas och porslin!!! usch. Tänk att reklam kan vara bra till ngt ;-)

2007-05-31 @ 22:55:09
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback