Nya skålar

Förra veckan var jag o Simon (Nemo fick stanna i bilen, han vill ha så mycket annars..;0) in på Jennys hund och katt för att se om dom hade nå matskålar med ställning..tyckte de va på tiden att vi skulle byta ut den som han har haft tills nu... Hittade inte någon på ställning..men hittade däremot en sån här...

image144
Så jävla snygg, så jag är alldeles kär!  Eller va tycker ni?! Så klart slog vi till och köpte två stycken, samt ett svart vitt underlägg... kommer blir klockrent i vårt nya kök sen...Så han får den i present när vi har flyttat dit!

Har föressten börjat packa litegrann idag..har fått ihop 4 kartonger.. men de tar ju lite tid..jag skulle plocka ner alla fotoalbum, men innan jag kunde lägga ner dom, var jag ju såklart tvungen å kolla igenom alla..haha...snacka om typiskt mig..=)

Ska ta och berätta lite för er om klassfesten sen också..men jag orkar verkligen inte nu! Men de var en lyckad tillställning!! Men de absolut bästa lär jag nog säga var att jag, Anna, Linda och Helena var på samma ställe och hade kanonkul!!! ;0) De händer på tok för sällan!!! Jag älskar våra partyn tillsammans!!

         
Mina tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå! Jag ser ju helt drogad ut...! =)

Postat av: Helena

Jo visst var det skoj att vi kunde ses:) Så himla skoj!!! O fina blev vi...;) Men hur såg jag ut i håret på kortet???!!! hua... men sminkning var skitsnygg...:)

2007-05-29 @ 15:18:53
Postat av: Sophy

Haha...jag tycker de såg bra ut ja!! Så snygga så!! =)

2007-05-29 @ 16:34:10
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Cissi

Hur ser skålarna ut? ;-)

2007-05-29 @ 19:00:31
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback