Möbler till salu!!

Jaa, med tanke på att vi har köpt nya möbler, så har vi nu en hel del möbler över som är till salu...Så om någon av er finner något intressant så kan ni bara höra av er, så får ni ett fin fint pris..;0)

De som vi har tänkt sälja är, soffan + schäslongen, vardagsrums bordet, tv-skåpet, sängen + sängborden samt kanske något mer om det är något speciellt ni vill ha..=) Ska beskriva lite närmare för er..

Soffan är en Tylösand, svart, 3-sits soffa + en höger schäslong. Som jag har förstått det så har färgen utgått och finns inte mer. Soffan är 2.5 år gammal och schäslongen 1 år. Nypris på båda två är 10 690 kr!! Både soffan och schäslong är i fint skick.
 image127image128


Vardagsrums bord, Leksvik, Nypris 995 kr och Markör tv-skåp nypris 2195 kr är också till salu.
image129             image130


Och sen ska vi ju även sälja vår säng då eftersom vi som jag skrev tidigare har köpt en ny.

Det är en Hopen mörkbrun, 160 cm inkl. sängbord. Dock inga madrasser..(men vem vill ha våra madrasser..haha;0) Nypris med sängstomme och sängborden är 3185 kr!

image131image132

Allt är som ni kanske förstår inköpt på vår älsklingsaffär IKEA, och allting är i fint skick!!

Är ni intresserade av något annat som vi har, kan ni ju alltid fråga för vi e inte omöjliga på att sälja nånting faktiskt...förutom vår nya säng då..=)

Vi har inte bestämt några priser för möblerna så kom med ett bud! Vi e som sagt aldrig omöjliga..=)

Om inte ni är intresserade, så kanske ni har någon vän som är intresserad..=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha ja lite duktiga är vi. Men vi har typ mer än hälften kvar. Tog slut på kartonger igår så jag måste ta hem lite fler nu i helgen när jag jobbar. (från donken) Tack, men vi köpte allt nytt när vi flyttade hit till Karlstad, så det tar vi med oss upp. Sakerna är ju inte ens 1 år gamla :-)så de får hänga med ett tag till. Men jag kan kolla med brorsan om han behöver ngt, han ska ju oxå flytta nu. kram på er

Postat av: Mattias

Hej! Har ingen aning hur jag halkade in här :) men hur som helst undrar jag vad ni ska ha för sängramen? Jag och min tjej har såna byråer (malmen)och sängbord så vi har funderat på att köpa en sån där ram också. Maila eller skriv här om ni nu har dem kvar.

2007-06-07 @ 08:27:46
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback