Minus på kontot!!

Jahaja, då har den här dagen gått också..utan att man har gjort något kreativt!! För en gångs skull har Simon vart mer bakis än mig..de tycker jag var roligt..haha!! ;0)  Ja, som sagt har inte gjort så mycket idag...Har suttit och lagt in massa bilder på bilddagboken..jag som inte hade tänkt göra de, meen de gjorde ja minsann ändå..så kan de gå! Sen har jag tittat på tv, så har jag laddat hem senaste Grey´s och kollat på de..och snackat på msn..just ja, åkte till Donken och köpte bakismat också...=)

Var en riktigt trevlig dag igår..lekar o bad i bollhav o lite sånt där..och så var de fest! Tittade på Kasen vid högskolan och ja så var det lite mer fest och så var de Kåren sen!! Hade jättetrevligt ialla fall!!

Har nyss suttit med deklarationen och äntligen e ja klar med den! Har inte en aning om jag har gjort rätt, men de återstår ju att se!! Hur som helst så slutade det med att jag fick betala 12 500 spänn..helt okej med tanke på att jag hade räknat med ungefär 20 000..men jag kunde göra lite avdrag och så skulle ja få tillbaka en del redan...men ialla fall, känns inte kul att slänga bort så mycket pengar..förstå va mycket roligt man hade kunnat gjort för dom!! Skit också!! Till på köpet har ja betalt räkningar också...så de försvann närmare 20 000 på kontot under 30 minuter.. Gaaaahh...ja vill vara rik! Jag vill vara ekonomisk oberoende! Jag vill vinna 25 000 i månaden i 25 år på en Triss...fast Sofie, då måste man ju köpa trisslotter också..och eftersom jag inte gör de, då jag e emot dom lotterna så lär jag ju aldrig kunna vinna de! Suck!!

Näe gonatt på er, imorrn e de plugg OCH jobb som gäller..så nu läre ja fanimej sova!!
Puss på er gullpluttar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig! Vart har du bilddagbok ? *nyfiken*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback